wtorek, 30 czerwca 2015

JAK SCHUDŁEM 18 KG W 3 MIESIĄCE – KROK 5

Jedzcie pięć średnich posiłków dziennie. Organizm musi przyzwyczaić się do mniejszej ilości pokarmu. Konkretnie chodzi o żołądek. Musi się skurczyć. Nie można podawać mu coś malutkiego, by później poprawić jednym wielkim posiłkiem i rozepchać go. Żołądęk musi wyglądać tak, jak chcecie, żeby wyglądało wasze ciało z zewnątrz. Musi być zgrabny i niewielki. Dzięki temu będzie prosił o mniejsze porcje, a więc będziecie czuli mniejsze łaknienie.


Pięć średnich posiłków – czyli jakiej wielkości? Najlepiej pulę wyliczonych wcześniej kalorii podzielić na pięć. Ja tak zrobiłem – jadłem pięć mniej więcej równych posiłków. Oczywiście można robić odchyły o jakieś 100 kcal. Nie chodzi tu o aptekarską dokładność. Najważniejsze jest, żeby posiłki były zbliżone do siebie wielkościowo. Skąd wiedzieć ile posiłek będzie miał kalorii? Odsyłam do poprzednich kroków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz