sobota, 20 czerwca 2015

JAK SCHUDŁEM 18 KG W 3 MIESIĄCE -POCZĄTEK

Początek, to uświadomienie sobie, że wyzwanie jest trudne. Zacznę od tego, że nie znam osobiście nikogo, kto osiągnąłby coś porównywalnego. Sprawia mi to ogromną satysfakcję. Owszem, niektórzy znajomi mają swoje osiągnięcia - 13 kg w 10 miesięcy, 5 kg w rok, 3 kg w miesiąc itp. Jednak nikt nie zbliżył się do tego, co sam osiągnąłem i wszyscy wywalają oczy ze zdziwienia, gdy mnie widzą. Jak się można domyślić satysfakcja jest :) Jak się równie łatwo domyślić, było warto.

Dodam, że do wszystkiego doszedłem w 100% sam. Żadnych porad lekarzy, czy dietetyków, żadnych suplementów diety i innych syfów, żadnych trenerów i katowania się na siłowni, wreszcie żadnych wydatków finansowych. Brzmi jak magia, albo reklama telewizyjna? Być może, ale ja nie będę kłamał.

W reklamach mówią, że każdy może, na dodatek bez wysiłku. Otóż - NIE. Nic nie ma za darmo. Ci co tak twierdzą, albo kłamią, albo chcą nas wykorzystać, albo najczęściej jedno i drugie. Ja twierdzę, że nie było łatwo. Było ciężko, bolało i zniechęcało, ale bardzo szybko dało pierwsze efekty i satysfakcję, a co za tym idzie mobilizację do dalszej pracy.

Da się, ale nie każdy tego dokona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz